Публічна оферта
1. ТЕРМІНИ І ПОНЯТТЯ. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
1.1. Терміни і поняття, що містяться у Публічній оферті, вживаються у наступному значенні:
Продавець - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЬФА ЛАБОРАТОРІЯ", Код ЄДРПОУ 24591419, індивідуальний податковий номер - 245914126570, місцезнаходження за адресою: 03134, м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 9.
Сайт - веб-сайт інтернет-магазину, що розміщений в мережі Інтернет за адресою: https://elfashop.ua/, включаючи всі його веб - сторінки; власником та адміністратором Сайту є Продавець.
Товар - товари, що пропонуються до продажу Продавцем, зображення та/або опис яких розміщено на Сайті.
Публічна оферта - спрямована невизначеному колу осіб публічна пропозиція Продавця, що стосується укладення електронного договору купівлі-продажу Товарів на визначених Продавцем умовах.
Користувач – особа, що переглядає інформацію на Сайті та/або замовляє та/або отримує Товари із використанням технічних інструментів Сайту.
Замовлення – належним чином оформлений та розміщений за допомогою Сайту запит Покупця на здійснення купівлі обраних ним Товарів.
Акцепт – вчинення Користувачем дії, що спрямована на прийняття умов цієї Публічної оферти.
Покупець - будь-яка дієздатна фізична особа, згідно чинного законодавства України, яка має на меті придбання Товарів для особистого, домашнього або іншого використання, котра акцептувала умови Публічної оферти і направила Продавцю Замовлення засобами інформаційної системи Сайту.
Логін доступу на Сайт – персональна адреса електронної пошти Користувача, яка використовується ним для входу на Сайт та здійснення ідентифікації в інформаційній системі Сайту.
Реєстрація – заповнення Користувачем відповідної форми на Сайті з зазначенням необхідних даних. Для проведення Реєстрації на Сайті необхідно вказати адресу електронної пошти та номер телефону Користувача.
Особистий кабінет Покупця – сторінка Сайту, що містить інформацію про історію зроблених Замовлень на Сайті та персональну інформацію, вказану при Реєстрації. Власний кабінет Покупця може містити також іншу інформацію, об’єм якої визначається Продавцем самостійно.
Call-центр – один з засобів інформаційної підтримки Користувачів та Покупців. Номер телефону Call-центру: 044 357-13-16, 050-430-03-14. Call-центр працює з 10:00 до 17:00 без вихідних.
Недобросовісні дії - будь-які дії, які створюють ситуації, що порушують умови Публічної оферти та направлені на отримання Покупцем будь-яких переваг/вигоди, що може призвести до порушення балансу рівності всіх Покупців, в тому числі, але не виключно: можливості отримання знижок, призів, заохочень, участі у маркетингових акціях, тощо; доступності товарів для інших Покупців.
Невиключний перелік недобросовісних дій:
· намагання або отримання переваг внаслідок недобросовісного виконання, порушення Публічної оферти і/або інших акційних пропозицій;
· інші дії, що визначаються Продавцем як недобросовісні одноособово.
1.2. Загальні положення.
1.2.1. Публічна оферта є пропозицією Продавця, що адресована невизначеному колу осіб та містить всі істотні умови щодо укладення електронного договору купівлі-продажу Товарів на визначених нижче умовах.
1.2.2. Акцептом Користувач засвідчує свою повну та беззаперечну згоду зі всіма положеннями та правилами цієї Публічної оферти та політик, на які є посилання в ній, без будь-яких виключень і обмежень, та підтверджує, що він ознайомлений з її умовами до моменту вчинення Акцепту.
Моментом Акцепту є проставлення Користувачем позначки «Згоден з умовами публічної оферти» та направлення Продавцю Замовлення за допомогою інформаційної системи Сайту.
1.2.3. Електронний договір купівлі-продажу Товарів вважається укладеним з моменту одержання Продавцем оформленого Користувачем Замовлення з обраними Товарами.
Факт одержання Замовлення підтверджується отриманням Покупцем на адресу електронної пошти, вказану ним при Реєстрації, електронного листа від Продавця, який містить підтвердження отримання та подальшого виконання Замовлення.
2. ПРЕДМЕТ ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ.
2.1. Відповідно до умов, що містяться в Публічній оферті, Продавець зобов’язується здійснити продаж Товару на підставі Замовлення, оформленого Покупцем на відповідній сторінці Сайту, а Покупець зобов’язується прийняти Товар та сплатити його вартість.
2.2. Умовами Публічної оферти також регулюються, в тому числі, але не виключно:
· порядок використання Сайту, вибору Користувачами Товарів та оформлення Замовлень;
· обробка Замовлень Продавцем та здійснення доставки Покупцеві;
· умови та порядок оплати Покупцем вартості Замовлень;
· згода на обробку персональних даних;
· будь-які інші умови та положення, що визначаються Продавцем на власний розсуд.
3. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ.
3.1. Продавець забезпечує наявність на своєму складі Товарів, представлених на Сайті. Фотографії, що супроводжують Товар, є простими ілюстраціями до нього та можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Описи/характеристики, що супроводжують товар, не претендують на вичерпну інформативність і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації стосовно Товару Покупець на свій розсуд може звернутися в Call-центр.
3.2. Користувач/Покупець може оформити замовлення самостійно, шляхом натискання кнопки «купити» і «оформити замовлення».
3.3. Після оформлення замовлення Покупцеві на вказані ним під час оформлення замовлення контакти надсилається повідомлення про прийняття замовлення до обробки. У процесі обробки Замовлення Покупцю надсилають електронне повідомлення про статус замовлення (В обробці/Відправлене/Доставлене).
3.4. Замовлення покупця може бути не виконане з технічних причин або з інших причин на розсуд Інтернет-магазину. У такому випадку про неможливість виконання такого замовлення Покупець буде повідомлений шляхом надсилання електронного або sms-повідомлення на вказані ним під час оформлення замовлення контакти. У разі здійснення передоплати за таким замовленням грошові кошти будуть повернені Покупцеві в порядку передбаченому законодавством України.
3.5. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця останній має право:
· вилучити вказаний Товар із Замовлення. До того ж, Продавець направляє Покупцю повідомлення електронною поштою на адресу, зазначену Покупцем під час реєстрації, зі скоригованим Замовленням і пропозицією його підтвердити, або співробітник Call-центру у телефонному режимі зв’язується з покупцем і уточнює актуальність відкоригованого Замовлення;
· анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом надсилання відповідного електронного повідомлення на адресу, вказану Покупцем під час реєстрації (або дзвінком оператора Call-центру).
3.6. Приєднуючись до цієї Угоди й оформлюючи замовлення, Користувач/Покупець підтверджує, що ознайомлений з розділами Сайту «Доставка та оплата», «Повернення»; погоджується з ними й розуміє їх повною мірою.
3.7. Користувач (Покупець) погоджується з тим, що ціна на товар, відкладений ним у «кошик», його асортимент і кількість, будуть актуальними лише на момент
формування «кошика» і можуть змінюватися, якщо покупка не була остаточно оформлена шляхом натискання кнопки «оформити замовлення».
3.8. Після оформлення Замовлення на Сайті та його підтвердження Покупцеві надається інформація про передбачувану дату доставки шляхом надсилання електронного повідомлення на адресу, вказану Покупцем під час реєстрації/оформлення замовлення, або за телефоном.
4. ЦІНА ТОВАРУ ТА ПОРЯДОК ЙОГО ОПЛАТИ.
4.1. Ціна товару вказується в гривнях і включає в себе податок на додану вартість.
4.2 Ціна кожного Товару визначається Продавцем на власний розсуд та зазначається на відповідній сторінці Сайту. Ціна Товару на Сайті може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. До того ж, ціна на замовлений Покупцем Товар зміні не підлягає.
4.3. Вартість Замовлення визначається шляхом додавання ціни всіх обраних Товарів, поміщених у віртуальний кошик без врахування вартості послуги доставки. До вартості Замовлення застосовуються відповідні розміри знижок/економій (в разі їх наявності).
4.4. Сплата за Товари здійснюється Покупцем в сумі, що відповідає загальній вартості Замовлення, вказаній на веб-сторінці завершення Замовлення, з урахуванням розміру всіх знижок/економій.
4.5. Мінімальна сума для оформлення Замовлення на Сайті 200 гривень.
4.6. Вартість Замовлення може змінюватись в залежності від ціни, кількості чи номенклатури Товарів.
4.7. Покупець може оплатити вартість Замовлення наступними способами:
4.7.1. Власною платіжною карткою на Сайті за допомогою технічних засобів, які надаються належною юридичною особою, що виконує функції інтернет-еквайрера на підставі відповідної угоди з Продавцем.
4.7.2. Власною платіжною карткою або готівкою у відділенні/застосунку Логістичного оператора, що виконує послуги з доставки Замовлень на підставі відповідної угоди з Продавцем, безпосередньо в момент отримання Замовлення;
4.7.3. Власною платіжною карткою або готівкою кур’єру Логістичного оператора, безпосередньо в момент отримання Замовлення.
4.8. У разі здійснення Покупцем передоплати та подальшого збільшення вартості замовлення в зв’язку з його коригуванням Покупець здійснює доплату різниці, яка виникла. У разі зменшення вартості замовлення, різниця, яка виникла, повертається Покупцю в порядку розділу 7 цієї Угоди.
4.9. Продавець вправі надавати знижки на Товари. Види знижок зазначаються на Сайті і можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку, з дотриманням положень чинного законодавства.
4.9.1. При вчиненні Покупцем недобросовісних дій, він втрачає право на отримання будь-яких додаткових знижок на Товари (таких, що надаються зверх основної знижки на товар, зокрема, але не виключно: знижки за промо-кодами, знижки до дня народження та ін.).
4.10. Ціна Товару на Сайті може відрізнятися від ціни в магазинах роздрібної мережі.
4.11. Про умови та способи оплати вартості Замовлення можна також дізнатись у відповідному розділі Сайту за посиланням: https://elfashop.ua/help/. Інформація, розміщена за вказаним посиланням є невід’ємною частиною Публічної оферти.
4.11.1. Для Покупців, які вчинили недобросовісні дії, доступний лише наступний спосіб оплати: банківською картою (під час оформлення замовлення на сайті).
5. УМОВИ ДОСТАВКИ ТА ОТРИМАННЯ ЗАМОВЛЕНЬ.
5.1. Доставка замовлення здійснюється по всій території України, за винятком АР Крим і територій проведення АТО.
5.2. Термін доставки Замовлення визначається відповідно до строків доставки обраного Покупцем Логістичного оператора, і орієнтовний термін доставки повідомляється Покупцю електронним листом на адресу електронної пошти після узгодження і підтвердження Замовлення Покупцем.
Як правило, орієнтовний термін доставки Замовлення складає від 1-го до 3-х робочих днів. Доставка деяких Замовлень (залежить від обраного Логістичного оператора) може становити термін до 10-ми робочих днів. Терміни поставки Замовлення наведено без урахування дня замовлення і при використанні перевізника ТОВ «Нова Пошта». Про точний термін доставки Замовлення Покупця сповіщає перевізник.
5.3. Під час оформлення Замовлення Покупець має можливість вибрати вид доставки: кур’єрська (Кур’єром Логістичного оператора) або отримання у відділенні служби доставки (з вибором такого відділення з числа зазначених при оформленні Замовлення). При виборі Логістичного оператора, шляхом Акцепту цієї Публічної оферти, Покупець у повному обсязі і беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів Компаній-перевізників. З умовами таких Правил можна ознайомитись на веб-сайтах відповідних Компаній-перевізників
5.4. Покупець оплачує вартість доставки як окремо додатково наданої йому послуги Логістичним оператором. Вартість такої послуги складається, виходячи з регіону доставки, вартості замовлених товарів, їх габаритів та інших параметрів.
5.5. Покупець розуміє і погоджується з тим, що здійснення доставки — це окрема послуга, яка не є невід’ємною частиною придбаного Покупцем Товару, виконання якої завершується в момент отримання Одержувачем Товару й здійснення платежу за нього. Претензії до якості придбаного Товару, що виникли після отримання та оплати Товару, розглядаються відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У зв’язку з цим придбання Товару з доставкою не дає Покупцеві право вимоги доставки придбаного Товару з метою заміни, не дає можливості здійснювати заміну Товару шляхом виїзду до Покупця та не передбачає можливості повернення вартості доставки Товару у випадках, коли Покупець має право на повернення грошей за Товар як такий відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
5.6. Продавець докладає всіх зусиль для дотримання строків доставки, викладених Покупцеві додатково електронним листом. Водночас затримки доставки можливі внаслідок непередбачених (форс-мажорних) обставин, не залежних від Продавця.
5.7. Щоб уникнути випадків шахрайства, а також для виконання взятих Продавцем на себе зобов’язань під час вручення Замовлення особа, яка здійснює поставку Замовлення, має право поглянути на документ, що засвідчує особу отримувача, а також вказати тип і номер наданого Одержувачем документа на квитанції до Замовлення.
5.8. Продавець відповідає за всі ризики, пов’язані з доставкою товару Покупцеві, до моменту фактичного відвантаження товару Покупцеві й переходу права власності на Товар.
Відвантаженням товару вважається передача товару Покупцеві в місці видачі Товару (пункт видачі Логістичного оператора, адреса доставки у разі кур’єрської доставки).
Право власності на Товар та пов’язані з ним ризики переходять від Продавця до Покупця в момент передачі товару Покупцеві.
5.9. Під час отримання Замовлення від кур’єра / у відділенні Логістичного оператора Одержувач зобов’язаний оглянути доставлений Товар і перевірити його на відповідність заявленій якості, асортименту та комплектності Товару, а також перевірити термін придатності доставленого Товару й цілісність упаковки. У разі відсутності претензій до доставленого Товару Одержувач розписується в транспортній накладній або в будь-якому аналогічному документі, який підтверджує факт доставки та отримання Покупцем товару. Підпис у постачальних документах свідчить про те, що претензій до Товару отримувача не заявлено й Продавець повністю й належним чином виконав свій обов’язок щодо передачі Товару.
5.10. Під час доставки, Замовлення вручається Покупцеві або третій особі, що зазначена в Замовленні в якості одержувача (далі і Покупець, і третя особа іменуються - «Одержувач»).
5.11. У випадку неможливості отримання Замовлення Одержувачем, Замовлення може бути вручене особі, яка може надати відомості про Замовлення (номер відправлення, ПІБ Одержувача), а також оплатити вартість Замовлення в повному обсязі або надати документ, що засвідчує його оплату.
5.12. У разі відсутності Одержувача за адресою доставки, вказаної Покупцем у Замовленні, або відмови Одержувача від отримання Товарів з необґрунтованих причин, Товари повертаються Продавцю.
5.13. При відмові Покупця від отримання Товарів з необґрунтованих причин Покупець повинен оплатити вартість наданої послуги з доставки Замовлення.
5.14. Про умови та способи доставки Замовлення можна також дізнатись у відповідному розділі за посиланням: https://elfashop.ua/help/. Інформація, розміщена за вказаним посиланням є невід’ємною частиною Публічної оферти.
5.14.1. Для Покупців, які вчинили недобросовісні дії доступні лише наступні умови та способи доставки:
· кур’єрська доставка Кур’єром Нової пошти - за рахунок Покупця;
· у відділення Нової пошти - доставка безкоштовна при замовленні від 500 грн;
5.15. Ризик випадкової загибелі та/або випадкового пошкодження Товару переходить до Одержувача з моменту передачі йому Замовлення і проставлення Одержувачем підпису в документах, що підтверджують доставку Замовлення.
5.16. Всі питання, що виникли в процесі оплати і отримання Замовлень, Користувач/Покупець може з'ясувати за контактними даними Продавця в розділі «Контакти» зручним для Користувача/Покупця способом.
6. ПОВЕРНЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ.
6.1. При отриманні Товарів від кур’єра Компанії-перевізника або Продавця, Одержувач зобов’язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектності.
6.2. У випадку наявності хоча б одного з перерахованих недоліків, Одержувач зобов’язаний зафіксувати його у складеному Акті про виявлені недоліки довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем та особою, що здійснила доставку Товару. При можливості, недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відео зйомки. Після підписання Акту про виявлені недоліки, Товари повертаються особі, що здійснила доставку Замовлення.
6.3. Покупець має право відмовитися від отриманого Товару та розірвати Договір купівлі-продажу протягом 14 календарних днів з дня отримання Товару, не рахуючи дня покупки, за винятком Товарів, які не підлягають обміну та/або поверненню відповідно до п. 6.4. цієї Угоди.
6.4. Товар не підлягає поверненню в такому разі:
· Товар не підлягає поверненню згідно з додатком № 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. М 172 (фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір, корсетні товари, парфумерно-косметичні вироби, перо-пухові вироби, дитячі іграшки м’які, дитячі іграшки гумові надувні, зубні щітки, мундштуки, апарати для гоління, помазки для гоління, гребінці, гребінці та щітки масажні, сурдини (для духових музичних інструментів), скрипкові підборідники, рукавички, тканини, тюлегардинні та мереживні полотна, килимові вироби метражні, білизна натільна, білизна постільна, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольному пакованні, товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо), інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо), ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння). У разі зміни або доповнення зазначеної Постанови цей пункт не потребує коригування або доповнення, а сторони керуються нормами чинного законодавства України.
· Порушена цілісність індивідуального пакування.
· На товарі наявні сліди використання.
· З моменту придбання товару пройшло 14 днів.
· Порушена цілісність ярликів.
· Не збережені споживчі якості товару.
· Не збережений товарний вид товару.
7. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН.
7.1. До обов’язків Продавця належить:
7.1.1. Після здійснення Продавцем підтвердження Замовлення (п.1.2.3. Публічної оферти), виконувати належним чином оформлені та підтверджені Замовлення;
7.1.2. Передати/доставити Покупцю Товари згідно з оформленим Замовленням та на умовах Публічної оферти;
7.1.3. Перевірити кількісні та якісні характеристики Товару під час його пакування на складі та підготовки до доставки;
7.1.4. Жодним чином не розголошувати інформацію про персональні дані Користувачів та Покупців, паролі та інші дані доступу відповідно до Політики конфіденційності, що розміщена на Сайті;
7.2. Продавець має право:
7.2.1. В односторонньому порядку призупинити продаж Товарів та надання послуг доставки (відмовити у оформленні Замовлення/продажі та доставці Товарів) у випадку порушення Покупцем умов Публічної оферти;
7.2.1.1 при вчиненні Покупцем недобросовісних дій - в односторонньому порядку змінити умови оплати та доставки згідно до п. 4.12.1. та 5.14.1. цієї Публічної оферти, про що повідомляє такого Покупця. При відмові Покупця змінити умови оплати та доставки Продавець має право скасувати замовлення на Товар та не укладати електронний договір купівлі-продажу Товарів.
7.2.2. На власний розсуд, в односторонньому порядку змінювати ціну на Товари. У будь-якому випадку, ціна Товару підтвердженого Продавцем Замовлення залишається незмінною;
7.2.3. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця, останній вправі виключити зазначений Товар із Замовлення/анулювати Замовлення Покупця, обов’язково повідомивши про це Покупця шляхом направлення відповідного електронного повідомлення за адресою електронної пошти, вказаної Покупцем при реєстрації (або дзвінком оператора Call- центру Продавця);
7.2.4. На власний розсуд, в односторонньому порядку вносити зміни до умов Публічної оферти, шляхом її розміщення (оприлюднення) в новій редакції на Сайті. Зміни вступають в силу з моменту їх розміщення (оприлюднення), якщо інший строк вступу змін в силу не визначений додатково при їх публікації;
7.2.5. Розміщувати на Сайті інформацію про рекламні заходи та маркетингові активності, які проводяться чи будуть проводитись Продавцем та/або третіми особами;
7.2.6. Організовувати доставку Замовлень Покупцям, залучаючи до надання послуг з доставки третіх осіб.
7.3. До обов’язків Користувача/Покупця належить:
7.3.1. До моменту Акцепту цієї Публічної оферти ознайомитись з усіма її умовами та положеннями; Ознайомитись з усіма умовами та положеннями Політики конфіденційності та Згодою на обробку персональних даних Покупців, що замовляють товар на сайті;
7.3.2. Ознайомитись з інформацією про Товар (його описом), яка розміщена на Сайті, до моменту оформлення та направлення Замовлення Продавцю;
7.3.3. Належним чином оплатити та отримати оформлене відповідно до умов цієї Публічної оферти Замовлення;
7.3.4. Надати Продавцеві повну інформацію, що потрібна для здійснення доставки Замовлення. Покупець несе повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинили неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем.
7.3.5. При одержанні Замовлення впевнитися у цілісності та комплектності Товару шляхом огляду вмісту Замовлення. У випадку виявлення пошкоджень чи неповної комплектації Товару – зафіксувати всі відмінності в Акті про виявлені недоліки, який разом із Покупцем повинна підписати особа, яка здійснила доставку Замовлення.
7.3.6. Ознайомитись з Правилами перевезення вантажів Компаній-перевізників до моменту оформлення Замовлення.
7.4. Користувач/Покупець має право:
7.4.1. Обрати Товари, оформити та направити Замовлення на відповідній сторінці Сайту;
7.4.2. Вимагати від Продавця виконання умов та обов’язків, що передбачені цією Публічною офертою;
7.4.3. Інші права, передбачені законодавством
8. РЕЄСТРАЦІЯ НА САЙТІ.
8.1. Користувач може зареєструватись і отримати логін і пароль доступу у Особистий кабінет Покупця на Сайті. Для цього необхідно натиснути кнопку Реєстрація та пройти процедуру реєстрації. Для завершення реєстрації Користувачу необхідно підтвердити власну адресу електронної пошти, використовуючи інструкцію в листі і підказки на сайті.
8.2. Покупець може зареєструвати власну адресу електронної пошти на Сайті тільки один раз. Зареєстровану адресу електронної пошти можна змінити у розділі «Особистий кабінет» Сайту. Для користування новою адресою потрібно пройти процедуру активації – натиснути на відповідну кнопку у електронному листі, що прийшов на змінену адресу електронної пошти.
8.3. Для забезпечення безпеки користування Сайтом, пароль Користувача обов’язково має містити не менше 8 символів: великі і малі латинські літери та цифри. В разі ігнорування Користувачем цього пункту, Продавець не несе відповідальності за забезпечення безпеки інформації Користувача.
8.4. У разі невірного введення паролю 5 разів підряд, доступ на Сайт для Користувача блокується на 15 хвилин.
8.5. Відновити втрачений пароль Покупець може натиснувши кнопку «Забув пароль» у розділі «Увійти» Сайту.
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ.
9.1. Продавець не несе відповідальності за якість каналів зв'язку загального користування та перебої в мережі передачі даних, у тому числі глобальної мережі Інтернет, за допомогою яких здійснюється доступ до Сайту.
9.2. Будь-яка скарга або претензія Покупця, що може виникнути, що оформлена в письмовій формі, буде розглянута Продавцем. Продавцем також будуть прийняті необхідні заходи щодо задоволення скарги чи претензії Покупця, якщо така скарга чи претензія буде обґрунтованою, відповідно до законодавства України.
9.3. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають з цього Договору або у зв'язку з ним, у тому числі що стосуються його виконання, порушення, припинення або недійсності, що не були вирішені шляхом переговорів, підлягають вирішенню у відповідному суді згідно матеріального і процесуального права України, з дотриманням умов щодо підсудності та підвідомчості.
10. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ.
10.1. Сторони звільняються від відповідальності за несвоєчасне або неналежне виконання зобов’язань за укладеним електронним договором купівлі-продажу, якщо невиконання є наслідком обставин надзвичайного характеру, виникнення яких не пов’язано з волевиявленням Сторін, такого як військові дії, страйки, безлад, аварії, стихійне лихо, зміни в законодавстві України, а також інші обставини надзвичайного характеру, які виникли після укладення цього Договору та безпосередньо впливають на виконання умов цього Договору та які Сторони не могли передбачити або попередити розумними діями.
10.2. Сторона, для якої стало неможливим виконання зобов'язань через настання форс-мажорних обставин, повинна негайно інформувати іншу Сторону в письмовому вигляді про виникнення вищевказаних обставин, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати іншій Стороні підтвердження форс-мажорних обставин. Таким підтвердженням буде довідка, сертифікат або інший відповідний документ, виданий уповноваженим органом, розташованим за місцем виникнення форс-мажорних обставин.
11. ІНШІ УМОВИ.
11.1. Фотографії Товару, що містяться на сторінках Сайту є простими ілюстраціями і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Описи/характеристики, що супроводжують Товар не претендують на всезагальну вичерпність інформації і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації щодо Товару Користувач може звернутися до Call-центру.
11.2. До відносин між Користувачем/Покупцем та Продавцем застосовуються положення чинного законодавства України.
11.3. Продавець може здійснювати аудіо-фіксацію розмов з Call-центром, з використанням відповідного телекомунікаційного обладнання, за умови повідомлення Користувачів/Покупців про факт здійснення аудіо-фіксації шляхом усного застереження. Такий запис може вчинятись Продавцем для реалізації Продавцем своїх прав та законних інтересів, а також, з метою підвищення якості надання послуг тощо. Продавець керується твердженням, що Користувач/Покупець, який не згоден з аудіо-фіксацією розмови, має змогу не продовжувати спілкування з представником Продавця після отримання повідомлення про здійснення аудіо-фіксування.
12. ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ПРО ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ.
12.1. Персональні дані обробляються відповідно до Закону України від 01 червня 2010 № 2297- VI «Про захист персональних даних» та умов Згоди на обробку персональних даних Покупців, що замовляють товар на сайті продавця.